Gwarancja
INTERNETOWA UMOWA OGÓLNOŚWIATOWEGO PROGRAMU GWARANCYJNEGO SATO
Prosimy zapoznać się z przedstawioną poniżej Internetową Umową Ogólnoświatowego Programu Gwarancyjnego SATO (SATO Global Warranty Programme Online User Agreement) obejmującą zagadnienia dotyczące zrzeczenia się odpowiedzialności oraz inne ważne zasady.
Naciśnięcie przycisku „Zgadzam się” („I agree”) jest równoznaczne z zapoznaniem się z Internetową Umową Ogólnoświatowego Programu Gwarancyjnego SATO i wyrażeniem bezwarunkowej zgody na zawarte w niej zasady i warunki.
Ogólnoświatowy Program Gwarancyjny ma zastosowanie, gdy miejsce zakupu rożni się od miejsca instalacji, a czas od zakupu nie przekracza jednego roku. Jeśli miejsca zakupu i instalacji są podobne, obowiązują miejscowe warunki gwarancyjne. Jeśli nie są Państwo pewni, jakiemu rodzajowi gwarancji podlega Państwa drukarka, prosimy skontaktować się z oddziałem SATO w kraju, w którym drukarka została zakupiona.
Firma SATO gwarantuje, że drukarka, jej komponenty oraz akcesoria kupione bezpośrednio od SATO lub jednego z autoryzowanych przedstawicieli SATO są sprawne i wolne od wad produkcyjnych i materiałowych.
Okres gwarancyjny dla drukarek (z wyjątkiem głowicy drukującej, rolki dociskowej i gilotyny) wynosi jeden (1) rok od daty zakupu. Gwarancje odnoszące się do produktów obowiązują od daty wystawienia faktury przez sprzedawcę. Daty obowiązywania gwarancji na pozostałe niezależne komponenty są określone w dokumentach dotyczących tych urządzeń.
Okres gwarancyjny dla części zamiennych (za wyjątkiem głowic drukujących, rolek dociskowych i gilotyn) wynosi jeden (1) rok od daty zakupu.
Okres gwarancyjny dla głowic drukujących i rolek dociskowych wynosi: W przypadku systemów termo-transferowych: jeden (1) rok lub 30 km (1 200 000 cali druku), zależnie od tego, co wystąpi pierwsze. W przypadku systemów termicznych: jeden (1) rok lub 15 km (600 000 cali druku), zależnie od tego, co wystąpi pierwsze.
Okres gwarancyjny dla gilotyn SATO wynosi jeden (1) rok od daty zakupu lub obejmuje następującą liczbę cięć:
Standardowa gilotyna SATO: 300 000 cięć, zależnie od tego, co wystąpi pierwsze.
Przemysłowa gilotyna rotacyjna SATO (HD): 500 000 cięć, zależnie od tego, co wystąpi pierwsze.
Wbudowana gilotyna SATO XL4xxe: 1 000 000 cięć, zależnie od tego, co wystąpi pierwsze.
W przypadku napraw, wymiany części lub innych usług serwisowych wykonanych w trakcie okresu gwarancyjnego obowiązuje dodatkowa 90-dniowa gwarancja (liczona od daty naprawy lub wymiany) na naprawione lub wymienione w czasie naprawy części.
Modyfikacje, niewłaściwe użytkowanie lub naprawa drukarki przez nieautoryzowanych i/lub niecertyfikowanych serwisantów powoduje utratę gwarancji. Za niewłaściwe użytkowanie uznaje się także, ale nie wyłącznie, korzystanie z materiałów eksploatacyjnych i karbonowych taśm termicznych niewyprodukowanych lub nieautoryzowanych przez SATO. Uszkodzenie mechaniczne głowicy drukującej, rolki dociskowej lub gilotyny spowodowane warunkami innymi niż określone powyżej nie podlega naprawie w ramach gwarancji.
Naprawa gwarancyjna możne zostać wykonana po przesłaniu drukarki do jednego z przedstawicieli firmy SATO, których adresy zamieszczono poniżej. Koszty transportu oraz odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie lub utratę sprzętu w czasie transportu ponosi właściciel drukarki. Do drukarki należny dołączyć dowód zakupu z wyszczególnioną datą zakupu lub oryginalny dokument rejestracyjny.
Właściciel drukarki zostanie uprzednio poinformowany o każdej płatnej naprawie, która nie jest objęta gwarancją SATO.
Niniejsza gwarancja obowiązuje we wszystkich krajach z wyłączeniem Japonii. Warunki niniejszej gwarancji, odmienne od warunków lokalnej gwarancji udzielanej przez przedstawicieli SATO, obowiązują dla wszystkich oddziałów SATO bez względu na miejsce sprzedaży.
Powyższa gwarancja jest jedyną obowiązującą gwarancją dla produktów SATO. Wszystkie pozostałe gwarancje wypowiedziane lub zasugerowane nie mają mocy; wliczając w to, bez ograniczeń, wszystkie gwarancje wartości handlowej i przydatności do określonego celu.
SATO nie ponosi odpowiedzialności za żadne przypadkowe lub wynikłe z użytkowania drukarki lub jej niezdatności do działania uszkodzenia, straty lub poniesione dodatkowe koszty. W żadnym przypadku SATO nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przewyższające cenę sprzedaży drukarki.