Warunki zamówienia duplikatu Książki Kasy


  • Użytkownik po stwierdzeniu utraty Książki Kasy powinien niezwłocznie powiadomić właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego.
  • Użytkownik po zniszczeniu lub zagubieniu Książki Kasy powinien wystąpić za pośrednictwem Autoryzowanego Serwisu prowadzącego serwis do Serwisu Głównego Datecs-Polska o wydanie duplikatu Książki Kasy.
  • W celu zamówienia duplikatu Książki Kasy należy dostarczyć wypełniony dokument: Wniosek o Wydanie duplikatu Książki Kasy (który znajduje się poniżej) do Serwisu Głównego za pośrednictwem faxu (fax: 22 868 10 51) lub poczty elektronicznej (mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub listownie na adres Datecs-Polska.
  • Poprawnie wypełniony wniosek jest warunkiem wydania duplikatu Książki Kasy.
  • Wydany duplikat Książki Kasy zostanie przekazany Autoryzowanemu Serwisowi przypisanemu do danej kasy.
  • Za zamówiony duplikat zostanie wystawiona faktura VAT dla Autoryzowanego Serwisu zgodnie z obowiązującym cennikiem części zamiennych Serwisu Głównego.
  • Zamówiony duplikat Książki Kasy Autoryzowany Serwis możne odebrać osobiście w siedzibie Datecs-Polska lub zostanie dostarczony odpłatnie firmą kurierską na adres Autoryzowanego Serwisu.

Wniosek o wydanie duplikatu Książki Kasy <pobierz>

Sprawdź naszą ofertę!


Wybierz z ponad 150 produktów

więcej
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies. Czytaj więcej ...